Monday, July 2, 2007

My first days at the beachhouse


As we first arrived we met chaos!!
The cleaning lady didn't show up, the man who was supposed to clean up the garden and throw the garbage away went back to his country with the money we gave him and the house needed and still needs serious plumbing job...
Sotirs and my mum did the gardening while I was washing up. Not to mention that it was raining cats and dogs the day we arrived!!!
The majority of the locals over here has really disappointed me - I mean, we've been coming every summer for the past 30 years and everybody knows us, but still only 2-3 people gave me their condolences, although everybody knew about my dad's death (gossiping in the village...)
But life has to go on.
Take care everybody!

7 comments:

Alexandros said...

That's not the ideal start, but you got time to get your revenge and relax. Try to get some help for the garden. Don't you loose all your energy cleaning.

Anonymous said...

Aυτό το κακό έχουν τα εξοχικά δυστυχως!Πας και έχεις του κόσμου τις δουλειές!Διαλέγω ξενοδοχείο για τις διακοπές μας!Δεν θα πάρω άλλες δουλειές, ευχαριστώ!

Anonymous said...

Eγώ είμαι η anonymous,χιχιχι

Anonymous said...

Tώρα συνηδειτοποίησα ότι έχετε πανσιόν! Αααα..του χρόνου θα σας επισκεφθώ! Οχι τίποτε άλλο, για να βάλω κι εγώ ένα χεράκι!
Κουράγιο Θεοδώρα μου,θα περάσει!

Anonymous said...

Θεοδώρα, στο επόμενο blog δεν με αφήνει να σχολιάσω,και μου τα βγάζει κινέζικα!Γιατί άραγε?

Anonymous said...

Ο κόσμος έχει γεμίσει γαιδούρια! Τα ίδια πέρασα και εγώ με την αδερφή μου πέρυσι...

Η φωτογραφία σούπερ! (έχω φάει κόλλημα με τις φωτογραφίες τελευταία,χεχε)

Όσο για τα εξοχικά, τα ίδια και εμείς όταν πηγαίνουμε Σπέτσες μετά από το χειμώνα. Το σπίτι είναι βρώμικο, παντού σκασμένοι τοίχοι από την υγρασία κτλ κτλ... Έχει και τα καλά του έχει και τα αρνητικά του το εξοχικό.

Προσωπικά όσες φορές πήγα σε ξενοδοχείο, δε πέρασα καλά. Θέλω τη βολή μου. Το ξενοδοχείο είναι άντε για 4-5 μέρες το πολύ...

Φιλούρεςςςςςςςςςς
Ν

Anonymous said...

Θεοδώρα μου κιέγώ είχα απογοητευτεί πολύ από τους ντόπιους όταν είχα πάει Χαλκιδική το 2003. Εμενα στην Καλλιθέα σε 5-άστερο ξενοδοχείο. Το προσωπικό με το ζόρι να μας πει μια καλημέρα, το ίδιο και οι κάτοικοι του χωριού. Αλλά γενικά οι εντυπώσεις μου ήταν άριστες ! Το μέρος είναι υπέροχο! Ανκαι μου είπαν ότι το δεύτερο πόδι είναι ακόμα πιο όμορφο. Κατά τη γνώμη μου, καλά κάνατε και κλείσατε την πανσιόν. Θα είχατε πολλά παράπονα και σε τελική ανάλυση θα ήταν και κακή διαφήμηση. Καλύτερα να γίνουν οι δουλειές φέτος και να ανοίξετε του χρόνου με το καλό ανανεωμένοι. Κοίτα όμως να ξεκουραστείς κι εσύ λιγάκι. Φιλάκια

Featured Post

Teaching online through Lockdown

Some months ago, when I wrote a blog on online Teaching for iTDi , I could never imagine that the teaching world would turn digital overn...